حضور فعال مرکز پت اسکن پیام در نمایشگاه جانبی دومین کنگره بین المللی اندوسونوگرافی

دومین کنگره بین المللی اندوسونوگرافی در تاریخ 24-22 شهریور 96 در محل پژوهشکده بیماری های گوارش و کبد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد. در این کنگره جمعی از پزشکان و متخصصان کشورمان و نیز کشورهای فرانسه، آمریکا و هنگ کنگ در زمینه های مختلف تخصصی مرتبط، نتایج آخرین تحقیقات علمی خود را ارائه نمودند.

در حاشیه این کنگره سه روزه، نمایشگاهی از تجهیزات پزشکی بر پا بود. مرکز پت اسکن پیام با هدف معرفی امکانات و قابلیت های مرکز به جامعه ی متخصصین گوارش، در این نمایشگاه حضوری فعال داشت.

غرفه مرکز پت اسکن پیام در میان شرکت های مختلف حوزه سلامت حاضر در نمایشگاه جانبی دومین کنگره اندوسونوگرافی، در حالی با معرفی خدمات نوین مرکز بر پا شد که از همان روز نخست، مورد استقبال چشمگیر پزشکان و متخصصین قرار گرفت.

شرکت کنندگان در کنگره ضمن حضور در غرفه مرکز پت اسکن پیام، از نزدیک با فعالیت ها و خدمات مرکز از جمله پت سی تی اسکن، پت ماموگرافی، اسپکت و نیز تولید رادیو دارو به کمک سیکلوترون در مرکز پت اسکن پیام آشنا شدند.


Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 32 bytes) in /home/petscan/public_html/wp-includes/wp-db.php on line 1911